zaterdag 9 november 2013

Ster.....?

9 november

Tien kleine vierkantjes moest ik maken, 6 onderaan en 4 middenin. Maar waar zie ik nu een ster? Het zijn allemaal vierkantjes... 



Eentje was natuurlijk snel gemaakt, en al snel waren ze alle 10 klaar.


Nu kan ik ze natuurlijk zo rangschikken in de quilt dat het weer een beetje op sterretjes lijken, maar dat vind ik in eerste opzicht niet zo mooi. Ik heb ze dus in 4-kantjes op gespeld en zal er zo eerst eens tegen aan kijken. Maar mag die dan nog de naam Sterrenparade dragen? Volgens mij wel, want met een beetje fantasie is er best een klein sterretje in te ontdekken.




Het zonnetje schijnt hier nu lekker en er staat iemand met een scheve kop en hele trouwe bruine honden ogen mij aan te kijken. Nu eerst een wandeling maken en dan de 3 blokken knippen die nog ontbreken aan de rechterkant onderaan.

Fijn weekend!

Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten