maandag 10 november 2014

Zijn we weer eens....

10 november

November alweer en nog steeds genieten we van het mooie weer. Althans het begint nu wel steeds wat kouder te worden en avonds staat hier dan ook lekker de houtkachel aan.
Ondanks dat ik niet veel op mijn blog heb geschreven betekent dat niet dat ik heb stil gezeten.

Ik ben deze zomer met een nieuw project begonnen waar ik nu regelmatig aan werk. Met vele kleine patroontjes, stofjes en kartonnetjes een groot geheel maken, heerlijk werkje. Onder de parasol heb ik vele uurtjes doorgebracht. Kijk maar eens..

                                                                       Het begin


Na veel knip en plak werk kon ik beginnen met het middenstuk, eerst uitleggen en dan maar steekjes zetten...



En dan hier het middenstuk op de ondergrond en met de eerste rand er om heen.




Dan weer tekenen, uitzoeken,  knippen en plakken.....




Van bovenstaand heb ik stroken gemaakt.




Nog 40 rondjes appliceren, kijk dat zijn de stroken.


En natuurlijk de stroken weer om het middenstuk gezet.


En vervolgens in de hoeken nog hartjes.


En nu ben ik met de volgende stroken begonnen die zal gaan bestaan uit 28 bloemetjes, maar daar de volgende keer meer over.

Fijne week en groetjes

Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten