dinsdag 30 april 2013

Dinsdag 27 november

Heerlijk omrommeldagje vandaag na gisteren een drukke werkdag te hebben gehad. Dat moet af en toe ook gebeuren want er moet toch brood op de plank komen. Dat werken doe ik binnen de hulpverlening, 20 uren per week. Maar vandaag dus lekker omrommelen in huis. vanmiddag fijn zitten quilten aan mijn kerstkleedje en natuurlijk  even een verhaaltje op mijn  wegblog. Dat "even" valt best wel tegen, mijn computerbrein is namelijk niet heel goed ontwikkelt. Ondanks dat ik ooit een digitaal rijbewijs heb behaald een aantal jaren terug. Ja hier viel dan ook geen weblog/website bijhouden onder. Dus dit vraagt nog wel wat van me. Maar dat daar gelaten. Even over mijn kerstkleedje, zou toch prettig zijn dat dit op tijd klaar is, december komt inmiddels al erg dicht bij. Ik kreeg op een cursus hier een leuk patroontje van, alleen ben ik niet iemand die van de originele kerstkleuren zoals groen en rood inder de indruk is. Vandaar dus maar iets met een zilveren motiefje, dat is toch altijd een beetje feestelijk. Daarbij snufje roze, zwart en creme, en wie weet nog een zilveren biesje dan is het feest compleet.
Het begin is er zoals jullie zien. Nu snel verder en kijken of ik er vandaag nog een paar puntjes bij kan maken zodat het een echte ster wordt.
Over mijn quiltwerkjes de volgende keer meer.......
 Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten