maandag 21 april 2014

Na lange tijd...

21 april

Na een lange periode dan toch weer iets op mijn blog. Nog steeds ben ik herstellende van mijn hersenschudding en nog steeds moet ik me erg rustig houden. Ik zit nu in de fase van onderzoeken. En wat doe ik dan als ik me rustig moet houden....... Alles langzaam op zijn tijd en tussendoor quilts doorpitten, dit is een erg rustig en ontspannen bezigheid. In steeds korte momenten dat ik dit doe vorder ik gestaag. Wat lag er ook allemaal nog.....

De hartjes quilt, het droomdekentje voor het goede doel.



De sterrenparade.

 
 Zoals je ziet heeft manlief die inmiddels ook voor me aan de muur gehangen. Hij moet nu nog een beetje uithangen maar dit heeft eventjes zijn tijd nodig.


En dan als laatste......



De Zon, Zee en Strand quilt, die heb ik nu onder handen. De momenten die het toelaten krijgt deze mijn aandacht.


 
Groetjes Geartsje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten