zondag 8 juni 2014

Stichery

8 juni

Een tijdje terug was ik een weekendje bij mijn zus en die had allerlei leuke stichery patroontjes. Ook wel leuk dacht ik, mooi werkje op de hand. Internet nog wat afgesnuffeld want daar kun je de leukste patroontjes op vinden.


Allemaal patroontjes die te maken hebben hebben met mijn grote hobby "quilten", erg toepasselijk natuurlijk.



Wat stofjes er bij zoeken en dan aan het ontwerpen. Hartjes...... doen het vaak altijd goed.

 
 Vliegende ganzen......




Nog wat randjes, en dan is dit het geworden.




Nog wat toepasselijke knoopjes erop en door gepit. 1x raden waar die nu hangt....? Precies, goed geraden, op mijn hobbykamer.




En wat ga ik nu doen, heerlijk bladeren in een paar fijne boeken die voor een koopje bij de plaatselijke boekhandelaar in het schap lagen. Allemaal inspiratie.




Fijn pinksterweekend nog, ook namens onze poes Pipi en haar kleintjes die afgelopen donderdag zijn geboren.


Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten