donderdag 9 mei 2013

Ameland

9 mei

Deze week is het dan echt begonnen, onze verhuizing naar Ameland. Op zich geeft een verhuizing natuurlijk al veel drukte maar doordat alles ook nog eens met de boot moet worden overgebracht geeft het best wel veel gedoe en vraagt het nogal wat organisatie.
Op zich verliep de organisatie dan ook wel goed maar doordat de woning steeds nog niet vrij was betekende dat nogal wat. Want onze jongste dochter moest wel naar school afgelopen week. Op de oude school al uitgeschreven, dus op naar de nieuwe school. Vandaar dat we de eerste dag (maandag 6 mei) op het eiland zijn gebleven toen zij op school was. Het weer was heerlijk dus lekker op het strand in de duinen gelegen. Zelfs tussendoor een hartje gemaakt.



 2 x hebben we deze week een vrachtwagentje vol geladen en de spullen gestald in een loods op Ameland zodat we volgende week alles daar gelijk hebben. Nu het oude huis op orde brengen en aankomende maandag met de laatste vrachtwagen naar het eiland. Dan gaan we er ook echt wonen. Alleen mijn mandje met hartjes staat nog binnen handbereik, al mijn andere stofjes en materialen staan al op het eiland te wachten om daar hun plekje te vinden.

Ik heb nog wel een klusje afgemaakt wat al een hele tijd op mij lag te wachten maar nu toch echt wel klaar moest. Het kussen wat straks op de nieuwe bank moet liggen. Snel een foto gemaakt en nu ligt die in een vuilniszak te wachten in de loods. Maar nog een paar nachtjes en dan vind die zeker zijn plekje


Nog even doorzetten dus, wat we zeker doen. Mijn volgend stukje op mijn weblog zal dan ook van Ameland komen.

Groetjes Geartsje


1 opmerking: