vrijdag 3 mei 2013

Héél veel meer hartjes

3 mei

Met een enorme drukke periode voor de boeg is het me dan toch vandaag nog gelukt om al een hele voorraad hartjes te knippen met daarbij de behorende lapjes voor de achtergrond.


 Zo hoop ik tijdens de verhuizing naar Ameland toch nog af en toe een hartje te gaan maken. Misschien zal het alleen lukken wanneer ik op de boot zit maar dat zien we dan wel weer. De hartjes zijn er inmiddels, en wat vind ik het leuk om te doen. Ook al ben ik dan niet in januari begonnen ik heb toch besloten om er 365 te maken. Een derde is geknipt dus ik kan even voor uit.

Heerlijk buiten in het zonnetje ben ik dan ook aan het knippen geslagen. Zo sla ik 2 vliegen in 1 klap, of bijna 3 zelfs. Een lekker kleurtje van de eerste echte zonnestralen, heel veel hartjes en als derde ook even een moment van ontspanning.

Dan vanavond maar weer een paar dozen gaan inpakken. Maar mijn hartjes gaan als laatste mee want..... dit is zo leuk om te doen in een vrij moment, koffiebreak, overtocht boot enz.




Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten