zondag 23 juni 2013

Druk Weekje

23 juni

Druk weekje voor mijn gevoel achter de rug, al kan ik niet precies zeggen waarvan. Soms voelt dat gewoon zo en heb je het idee dat je aldoor loopt te rennen en te vliegen. Werken, poetsen, boodschapjes tussendoor enz. Dan lijkt het of kom je aan de leuke dingen niet toe. Maar toch die waren er ook, zeker.
3 uur moeten vergaderen,pffff.... niet mijn ding, maar toch krijgt dan zo'n vergadering een hele leuke wending. Oeps ik was het zelf helemaal vergeten maar ik was 12 1/2 jaar in dienst voor de organisatie waarvoor ik werk. Dus feestelijk in de bloempjes gezet, en daar word ik dan helemaal blij van.



Maar ik wou ook zo graag met mijn sterrenparade verder, ik had immers de 4 blokken vorige week al geknipt. Blok 1 was al snel gemaakt.




Elke vrij moment ging mijn mandje met geknipte lapjes dan ook met me mee. Van buiten naar binnen, van bank naar eethoek, op de boot enz. Ik had namelijk voor mezelf een beetje een planning wanneer ik ze klaar wou hebben.
Vandaag was mijn familie een dagje bij ons op het eiland, dus gisteren een dagje voorbereiding gehad. Boodschappen gedaan en in de keuken gestaan, maar toch gisterenavond de laatste hand gelegd aan blok 3. Vanmorgen al vroeg uit de veren om nog even de taart op te maken en was er zelf nog even tijd over om aan blok 4 te beginnen.
Na een heerlijke dag met elkaar te hebben doorgebracht, en de visite met de laatste boot was vertrokken naar de wal toch nog even blok 4 afgemaakt.




En dan nu weer even graaien en grabbelen in de bakken voor de volgende blokken. Welke dat gaat worden weet ik nog niet maar laat ik je nog weten.

Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten