zondag 9 juni 2013

Sterrenparade

9 juni

Bij de nieuwe quiltnieuws zat een speciale jubileum uitgave waar ik helemaal onrustig van werd. Ik heb nog zoveel restjes liggen die hiervoor prima in aanmerking zouden kunnen komen, dus.......
Alle bakken op tafel en heerlijk om rommelen.



Voor het eerste blok zijn de kleuren uitgezocht, het werk kan beginnen.


Zie je het patroon liggen? Dat moet het gaan worden. Mooi hè? Ik ben helemaal blij met deze jubileum uitgave.




Mijn eerste blok ligt geknipt klaar, het begin is er!




Hierna een lekkere strandwandeling gemaakt met manlief en de honden. 


Nu een lekkere bak koffie met een stukje heerlijke witte chocola van de chocolaterie van het eiland waar onze dochter sinds gisteren een baantje heeft.
En dan nu weer verder met mijn blok waar ik 4 van moet maken.

Fijne zondag
Geartsje


1 opmerking:

  1. Het kriebelt bij mij ook, maar dan de cha-cha van Klazien...Maar ik kan me nog beheersen, eerst maar iets anders afmaken voordat ik weer met iets anders begin...

    BeantwoordenVerwijderen