woensdag 24 juli 2013

Bijna vakantie

24 juli

Alweer iets te lang geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet. Het mooie weer hield me tegen om achter de computer te gaan zitten. Maar ik heb niet stil gezeten, voor het nieuwe cursusseizoen wat in september weer gaat beginnen heb ik voor mijn volgende project de stofjes gehaald bij Cordi Atelier in Groningen. Natuurlijk kwam ik daar meer tegen waar ik geen nee tegen kon zeggen.



Ook is  mijn zus een paar dagen bij me op het eiland geweest en hebben we samen gewerkt aan ieder ons eigen project. De heerlijke temperaturen van de afgelopen weken hebben ons ook veel op het strand gebracht. Zodra het even kon, lekker genieten van zon, zee en strand.



 
Ook hebben we wat andere leuke knutselprojectjes gedaan zoals haken en werken met vilt.



 
Erg leuk om te doen maar nu weer even naar het quilten en dan de sterrenparade, de volgende 4 blokken zijn af.




Nu de volgende blokken gaan kiezen en uitknippen, de bakken kunnen weer op tafel.  Nu eerst nog even met de meiden knutselen want die maken ook de leukste dingen hier.



 
Morgen nog 1 dagje werken en dan kan ook hier de vakantie beginnen. Dit jaar een vakantie op ons nieuwe plekje op Ameland.
 
Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten