zaterdag 3 augustus 2013

De eerste week........

3 augustus

De eerste week vakantie zit er al weer op, wat gaat dat toch snel. Is ook zo genieten om met dit heerlijke zomerweer vrij te zijn. 
Lekker rustig aan doen, geen gehaast en op zijn tijd natuurlijk wat lekkers zoals hier kwark met verse aardbeien. Maar daarachter ligt toch wel een werkje. Nu heeft dat niks met quilten te maken, maar dit sleep je zo lekker met je mee. Het zijn onderzettertjes voor de glazen op tafel.
Maar wat is nu één? Nee natuurlijk moeten er 6 worden gemaakt in een fris kleurtje.
Ook nog een dagje met de jongste dochter te shoppen geweest in Leeuwarden. Alle schoolspullen voor het nieuwe schooljaar liggen klaar. Maar eerst nog een weekje vakantie hoor voor ze alweer moet beginnen. Natuurlijk lekker samen zitten lunchen.
En deze week nog met mijn vriendin naar Oldeberkoop geweest om de Open Stal kunstroute te gaan bekijken. Wat was het weer geweldig. Ieder jaar opnieuw een feest om naar toe te gaan.


Zowel binnen als buiten waren de mooiste kunstwerken te aanschouwen.

Natuurlijk had ik ook voor mijn vriendin wat meegenomen. Een keer raden.., onderzetters maar dan wel in haar kleuren.
En voor de rest, op het strand gelegen en een goed boek gelezen. Vanmiddag nog maar even 2 nieuwe boeken bij de plaatselijke boekwinkel gehaald, ik kom de vakantie verder wel door.
En......hoor ik je denken, de sterrenparade....? Ja hoor vanmiddag weer aan de slag gegaan, de volgende 4 blokken zijn geknipt.
Of ze volgende week in elkaar zitten? Ik weet het niet want het is hier momenteel een gezellige boel. Sinds vandaag zijn alle kinderen weer thuis, druk met alle verschillende vakantiebaantjes en wisselende werktijden. Maar gezellig is het wel!

Groetjes Geartsje








Geen opmerkingen:

Een reactie posten