zondag 15 december 2013

kerststerren

15 december

De dagen vliegen momenteel voorbij. Tot mijn grote schrik zag ik dat het alweer 2 weken geleden was dat ik wat op mijn blog had geschreven. Waar heb ik het dan zo druk mee gehad vraag ik me af, geen andere dingen dan anders. Natuurlijk wel bezig met de voorbereidingen van kerst, boompje erin, deden de lichtjes het niet. Ja en dan is het dom natuurlijk als je er pas achterkomt terwijl alles al in de boom  hangt. Nou ja dit probleem is ook weer opgelost. Ik ben natuurlijk wel bezig geweest met mijn sterren quilt hoor.



Na heel veel spelden, kwamen er meters rijgdraad in en kon het doorpitten beginnen.





Dat dit een heel project gaat worden is me nu wel duidelijk, en ook dat dit niet in een paar weken klaar is. Daarom....................




Ja ik zie je denken, dat zijn 2 plastic bakjes. Maar middel en licht, al een idee?? vast wel.





Precies heel veel lapjes in licht en middel, geknipt in héél véél vierkantjes. Maar ook al een begin mee gemaakt. Blok 1 is een feit.




Wat voor project dit gaat worden zal ik de komende week iets meer over vertellen.
( trouwens wel weer een ster) Nu is het tijd om kerstkaartjes te gaan schrijven. Op de valreep schoot me nog iets te binnen wat nu nog even door de printer moet.

Fijne zondagavond!

Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten