dinsdag 31 december 2013

Doeg.... 2013

31 december

Op de laatste dag van het jaar nog even een verhaaltje. Intussen is het hier in huis een drukte van belang. Heerlijk, genieten want alle 4 kinderen zijn thuis. Dit komt niet heel vaak voor omdat er 1 studeert in Groningen en daar ook woont, wel weekends hier is maar dan ook werkt. De ander is kok in een klein plaatsje in Friesland dus juist weekends en feestdagen altijd druk. Maar nu dus ook gezellig hier. En is die lekker voor ons aan het oliebollen bakken.



Nu iedereen er dan ook is vieren we de laatste feestdagen net als in de reclame, sintekerstennieuw.
Zo vierden we gisteren sinterklaas, met zijn allen middag te bowlen geweest en avonds pakjesavond met surprises. En ik ben verwend! Een mooie surprise met gedicht.




En met inhoud 2 geweldige boeken.


Afgelopen dagen ben ik ook nog bezig geweest met mijn nieuwe project. Er zijn weer 4 blokken klaar. Ik dacht dat ik van ieder kleur 3 moest maken maar na nog eens goed te hebben gelezen moeten dit er dus 4 zijn. Dus van het roze sterretje zal nog één moeten worden gemaakt.

  

Zo zie je zie allemaal ook nog even.




De volgende 4 blokken zijn geknipt, een leuk klusje om de komende dagen mee bezig te zijn.

Voor nu wil ik iedereen een héél gezond, gelukkig en vooral ook creatief 2014 toewensen!!


Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten