zondag 1 december 2013

ster, ster, sterretjes

1 december

Het was eventjes stil op mijn blog, maar zoals je van de vorige keer misschien nog weet moest er een randstof komen. Hobbs besteld via internet, dat durf ik wel aan maar voor de rand en achtergrondstof moest ik toch echt naar de wal.  Ik had natuurlijk inmiddels wel alle blokken aan elkaar genaaid.



Tussendoor nog een werkje  afgemaakt wat al en tijd lag te wachten op een rand. En de sterrenparade moest dus even wachten.


Maar dan is de randstof gevonden, ik had eerst gedacht iets van blauw, maar toen ik het er bij zag vond ik het niet mooi. Wel viel mijn oog gelijk op deze rode stof. Wel gewaagd maar wel mijn kleur.
Dus die ging mee naar het eiland.




En toen kwam het spelden, iedere speld die ik in huis nog kon vinden is er dan ook ingekomen. Gelukkig had ik er 135 gewonnen bij de quiltgroep op het eiland. De opbrengst die de beheerder vanaf september op de grond heeft gevonden...... Oeps best wel veel die we met elkaar hebben laten vallen.




En echt, ze zitten er allemaal in en de rest van alle drie speldenkussens en doosjes die ik nog had ook. Hoeveel het er zijn geen idee. Hier en daar een pleister rijker maar zover is het dan.




Vandaag alles rijgen,  heerlijk dan kan het door pitten beginnen.

En Boy, deze komt echt niet in jouw mand. 



                                                                  Fijne Zondag!

                                                                   Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten