zondag 19 januari 2014

3x wat anders

19 januari

De vorige keer had ik wat tijdnood omdat ik mijn huiswerk nog niet af had voor de quiltgroep in Drachten. Het is wel geslaagd om het op tijd af te krijgen dus hier nog even het resultaat.



Inmiddels zijn er 5 blokken van dit project klaar. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er van vind. Ik ga dus maar door en kijk waar het schip gaat stranden. In totaal zal de quilt uit 9 blokken gaan bestaan.


Voor de Amish with a twist quilt moest ik nog 1 blok maken voordat het volgende pakket komt. Ook deze is inmiddels klaar.



Nu dus afwachten tot de postbode komt met het volgende pakket, waarschijnlijk komende week.
Nu heb ik dus weer tijd om de Sterrenparade quilt door te pitten. Alleen is van mijn vingerhoed het leer zo dun geworden dat het naaldje er door heen prikt en dit voelt niet erg prettig, ook vind ik het iets jammer dat er DNA achterblijft op de quilt. Dus ook wachten op de postbode tot mijn nieuwe bestelde vingerhoed in de brievenbus valt.
Tijd voor wat anders......




Lieve roze/blauwe hartjes, wat moet dat nou dan weer gaan worden? Dit gaat een babydekentje worden. Nee denk nu niet, nee nee er is niks aan de hand. Dit is voor het "goede doelen project"van de Amelander quiltgroep. 1x in de maand wordt er een middag gewerkt aan een project waar dat jaar voor is gekozen. Dit jaar worden er babydekentjes gemaakt voor het ziekenhuis, hier ben ik nu dus even mee bezig. 9 hartjes zullen een dekentje gaan maken, ik ga nu verder met hartje 7.

Fijne zondag

Groetjes Geartsje

1 opmerking: