zondag 26 januari 2014

Uitstapje

26 januari

Deze week een uitstapje gedaan naar iets anders dan quilten. Ik heb een workshop Vilten gevolgd hier op het eiland, en wat was dat leuk. Ik wil zeker hier een vervolg workshop in gaan doen want dat vilt kan ik natuurlijk ook in een quilt gaan verwerken heb ik al bedacht. Maar zover is het nog niet. Hier wel even mijn creaties, een blauwe lap (ga ik iets van maken..), een bloem en een waxinelichtje hoesje.



De vorige keer moest ik op het laatste moment mijn huiswerk voor de quiltgroep in Drachten nog doen. Nu heb ik pas 7 februari weer maar dacht klaar is klaar!




Ik schreef de vorige week ook dat ik niet zo goed wist wat ik nu van deze quilt moest gaan vinden maar nu er steeds meer blokken af zijn en het meer een geheel gaat worden komt het wel goed. Het plan is nu klaar, ik ga deze quilt weggeven en dat maakt het een stuk leuker. 
Gezien de betekenis die er achter schuil gaat. Maar dat komt wanneer die klaar is.


Inmiddels is mijn nieuwe pakket van de Amish With A Twist binnen dus 1 x raden wat ik nu aan het doen ben......




Goed gezien, patroontjes en stofjes knippen voor de volgende 5 blokken. Volgende week zul je zien welke dat het zijn.

Goede week!

Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten