donderdag 26 september 2013

Herfstvakantie

26 september

Afgelopen maandag en dinsdag nog gewerkt en nu heerlijk genieten van een korte vakantie. Onze jongste dochter heeft nu 2 weken vrij van school dus we gaan even lekker samen genieten. Gisteren hebben we samen zitten knutselen, zij aan haar papieren ster en ik aan de Sterrenparade quilt.
Onze werkjes hadden wel overeenkomsten want in mijn blok zat zoals de quilt zijn naam al aangeeft een ster.




Ook van dit blok zijn er weer 4 gemaakt.


Natuurlijk heb ik ze vervolgens op het laken bij de andere blokken gespeld, deze hangt op mijn hobbykamertje. Al weer een stukje meer van het wit opgevuld. Maar ik ben er nog niet.

Vandaag voor de rest een quilt vrij dagje gehad. Dochter en ik zijn samen op stap geweest naar Almere, we hebben een bezoek aan de Primark gebracht. Ik was daar nog nooit geweest en alles moet je mee maken. Met 2 tassen en 2 uur later stonden we weer buiten met een super blije meid. Heerlijk hapje gegeten en wat gedronken en weer op naar huis.
En wat doe ik dan vanavond.............
Ik ga in mijn stoel en kom er niet meer uit.

O, zie je trouwens dat dienblaadje op de leuning, super handig want klemt vast. Met daarin nog een kleiner dienblaadje, zo heb ik alles bij de hand. Maar nu even niks meer, dus Pipi...uit de stoel want het vrouwtje wil daar zitten.

Groetjes Geartsje

2 opmerkingen: