woensdag 2 oktober 2013

Herfst

2 oktober

Wat is het momenteel genieten, heerlijk herfst weer. Dus ik maak momenteel ieder dag een lekkere strand/boswandeling. 



Mijn dochter kan ik af en toe mee krijgen, voor een muntthee bij de strandtent kan ik haar wel overhalen. Honden mee, lekker kletsen en een terrasje. Mijn ouders zijn een week op het eiland en genieten dan ook met volle teugen nu het weer zo mee zit. En wij natuurlijk ook met hen.
 
 


Maar natuurlijk zijn we niet alleen op stap. Ook krijgt de Sterrenparade mijn aandacht. Een nieuw blok is de afgelopen dagen ontstaan.
 
 


En niet 1, nee alle 4 zijn weer klaar.
 
 


Nog even een fotootje van hoe ze tussen de rest passen. En het wit wordt alweer wat kleiner. Nu eerst de 2 blokken links maken. Dan is die hoek gevuld.
 
 


Fijne week verder!
 
Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten