zondag 6 oktober 2013

Gedaan met de rust

6 oktober

De vakantie is weer voorbij, morgen is het weer werkelijkheid. Dochter weer naar school en ook ik moet weer aan het werk. Wat vliegt de tijd toch altijd snel, vooral in vakanties.
Maar we hebben genoten, lekker rustig aan gedaan, heerlijk weer en prima gezelschap. Familie die hier een weekje een huisje hadden gehuurd zijn gisteren weer vertrokken. Mijn zus die nog 2 dagen hier is langs geweest. Het was super, we hebben natuurlijk ook wel even wat gedaan want stil zitten met de handen over elkaar vinden we best wel moeilijk.



Zie je dat breiwerkje, daar ben ik ook mee begonnen. Die prachtige wol met die warme kleuren kon ik niet weerstaan.




Hiervan ga ik een warme winter trui maken, zal hier vast goed van pas komen. Dit gaat snel want het kan op dikke pennen. Het voorpand is dan ook al af.



Gek ding hè met die punt. Zal het resultaat laten zien wanneer die klaar is. 
Natuurlijk ben ik ook met de Sterrenparade bezig geweest. De 2 blokken voor de linker zijkant zijn inmiddels klaar.




Het einde begint langzamerhand in zicht te komen. Zie je wel?




Welke witte vlak zal ik nu eens gaan doen?? Dat lees je de volgende keer.

Fijne zondagavond
Geartsje

1 opmerking: