dinsdag 22 oktober 2013

Verschillende projecten

22 oktober

Vandaag even geen update van de Sterrenparade maar wat andere projecten waar ik mee bezig ben geweest. Als eerste ben ik weer bij de quiltgroep in Drachten geweest. Hiervoor moet ik 2 blokken klaar hebben voor de volgende keer op 8 november. Deze liggen inmiddels klaar, zie zelf maar.



Weet je nog 2 weken terug die mooie wol die ik had? Waar al een pand van klaar was met die gekke punt eraan? Dit is hem geworden.




Hij hoeft met dit heerlijke weer van vandaag nog niet aan, maar mocht het koud worden dan ben ik er klaar voor.

Vandaag een hele dag met de dames van de quiltgroep van het eiland door gebracht. Erg gezellig en er is ook nog gewerkt. Op de rand na is de top klaar. Wat ik ermee ga doen zal ik je later laten zien. Onder de 3 hoek zit een opening, dus misschien heb je al een idee?


Morgen even shoppen voor de rand en achtergrond, helemaal zin in. Maar natuurlijk niet te vergeten ook weer verder met de Sterrenparade.

Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten