dinsdag 30 april 2013

Kleurrijk

10 maart
Vorige week kon je op mijn blog lezen over mijn huiswerk van mijn quiltgroep waar ik naar toe ga. Je kon toen in een hoek van 2 spiegels zien hoe het middenblok ging worden. Toen ik alle 4 blokken had gemaakt heb ik alle blokken op stof gespeld zodat ik er naar kon kijken of het me beviel. Maar iedere keer dat ik er naar keek had ik het gevoel dat er iets niet klopte. Ik vond het middelpunt te donker was mijn conclussie. Dus dit weer uitgehaald en met geel wat in alle hoeken terug komt lichter gemaakt.

Wat vind je van het resultaat?

Dit is wat ik dus heb gedaan op deze koude zondagmiddag. Alle 16 blokken aan elkaar genaaid. Wat een verschil met dat heerlijke voorjaarsweer van vorige week. Mij  dochter dacht dat Boy het ook wel koud had. Dus in een gekke bui heeft ze hem haar vast aangetrokken. Dit duurde niet lang hoor want natuurlijk heeft hij nergens last van. Hij wil gewoon net als anders lekker naar buiten.
Hij staat al bij me te kwispelen van "kom wanneer gaan we". Dus nu eerst maar jas, sjaal, muts en handschoenen van de kapstok om naar buiten te gaan. Bij terugkomst gaan we lekker aan de warme thee met appeltaart.

Fijne zondag verder!
Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten