dinsdag 30 april 2013

Verrassing



23 januari
Het was even stil op mijn blog. Dit kwam omdat ik van manlief een nieuwe laptop heb gekregen. Hier zit Windows 8 op, gezien ik niet zo goed ben aangelegd op het gebied van computers heeft me dit enige moeite gekost om hier een beetje in thuis raken. Hoe kreeg ik nou mijn foto's van de camera op laptop.... Inmiddels al weer heel wat bij geleerd en dit lukt inmiddels. Het quilten stond natuurlijk daardoor niet stil. Ik heb mijn 3D quilt er weer eens opgepakt omdat dit zo lekker werkt met de hand. Inmiddels een kwart deel klaar.

En dan morgen weer mijn maandelijkse quiltcursus, hiervoor ligt mijn huiswerk klaar. Ik heb het even mooi neergelegd zodat je kan zien dat er nog heel wat moet worden gedaan. Helemaal zin in om de volgende blokken te gaan maken.

En dan vanmiddag werd er zomaar een pracht van een verrassing aan de deur bezorgd door mijn "boekenclubmaatje". Zij had ooit dit mooie pakket gekocht maar was er verder niet aan toe gekomen dan alleen de stof te knippen. Het zijn helemaal mijn kleuren en heb er dan ook veel zin in om hier aan te beginnen. Minke bedankt!

Volgende keer weer meer over mijn quiltwerkjes...
Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten