dinsdag 30 april 2013

Vrijdag 7 december


Een weekje van koorts, spierpijn en héél veel hoesten achter de rug. Dacht dat ik de longen uit mijn lijf zou hoesten, maar gelukkig ze zijn blijven zitten. Van het quilten is niet heel veel gekomen. Wat patroondelen overgetrokken op de momenten dat ik even op was. En mijn laatste puntje voor mijn kerstkleedje gemaakt. Daarnaast in elkaar gezet. En zie hier het resultaat.



Nu moet er natuurlijk nog een leuk lapje aan de achterkant. Ik had gedacht zilvergrijs, alleen die heb ik niet in mijn voorraad. Ik ben niet zo van de glans en glitters dus morgen eens zien of we een geschikt lapje kunnen scoren op de kerst quilt markt. Ik houd jullie op de hoogte!
Over mijn quiltwerkjes de volgende keer meer.......
 Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten