dinsdag 30 april 2013

Van alles en nog wat dagen

2 maart
Er zijn van die dagen dat alles leuk is waar je mee bezig bent, dit was afgelopen dagen bij mij het geval. Tussen alle bedrijven door zijn er weer heel wat klosjes gemaakt. Ze gaan mee in mijn tas en ieder vrij moment komt er weer een klosje bij. Nu roepen alleen mijn gezinsleden dan de hoeveelheid gelijk die ik nog moet. Als ik dan trots zeg dat ik er 86 af heb, krijg ik gelijk als antwoord dan moet je nog 1514. Daar gaat dan gelijk het trotse gevoel. Heb me dus voor genomen me maar stil te houden en lekker mijn eigen gang te gaan.

Gisteren weer een zussen middagje en zijn we met ons quilt voor op de zomerse tuintafel bezig geweest. Het begint al aardig op te schieten en we kunnen bijna bedenken wat het volgende gezamenlijke project gaat worden.

Ook ben ik druk met het huiswerk van mijn quiltgroep waar ik maandelijks naar toe ga. In het midden zou ik nog 1 vierkant doen, nu is die ene al klaar.


Maar nu heb ik bedacht dat 4 in het midden toch veel mooier is. Doormiddel van 2 vierkante tegelspiegels in een hoek te plaaten en daar het gemaakte vierkant tussen te leggen zie je hier het resultaat hoe het moet gaan worden.

Wat zal ik nu eerst dan eens gaan doen? Doorgaan waar ik mee bezig ben, van alles en nog wat! Nu nog lekker even met mijn vierkanten aan de slag. Tussen de bedrijven door een klosje en wanneer het zussenmiddag is de zomerse quilt.
Fijn weekend
Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten