dinsdag 30 april 2013

Ameland

23 februari
Heerlijk een weekje op Ameland. Uitwaaien op het strand, lekker door het bos en duinen wandelen.
 Maar daarnaast natuurlijk ook weer om binnen te zijn. Ik ben begonnen met mijn klosjes quilt. Daarbij moest er eerst veel gestempeld en geknipt worden. Hierbij heeft mijn lieve dochter Berber goed geholpen.



Nu heeft mijn lief even uitgerekend dat wannneer ik een quilt van 2x2m wil maken ik 1600 klosjes moet maken. Nu een klosje uit 5 onderdelen bestaat moeten er dus 8000 onderdeeltjes worden geknipt. Maar het begin is er!! En het is toch verslavend....

En dan vandaag is het ook nog mijn verjaardag, die vier ik dus lekker op het eiland. Leuke cadeaus heb ik gekregen.

Vanavond nog even genieten bij de plaatselijke pizzaria en dan morgenmiddag weer terug naar de werkelijkheid. We hebben genoten van deze week. We hopen dan ook dat we snel definitief naar dit prachtige eiland kunnen gaan verhuizen.
Overigens vandaag een hele koude dag, net terug van een fikse wandeling met mijn lief en hond. Nu snel aan de warme chocomelk met kwarktaart.

Groetjes vanaf Ameland
Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten