dinsdag 30 april 2013

Just Married

8 januari
Het was even rustig op mijn blog, maar de eerste week van januari was dan ook een drukke week. Een leuk nieuw jurkje gehaald, manlief een pracht van een pak, kids in het nieuw. Wat moest er gaan gebeuren.... Op naar het gemeentehuis, wij zijn nu wettelijk man en vrouw. En dat hebben we samen met de kinderen gevierd in een bungalow op een vakantiepark.Heerlijk genoten van en met elkaar, in de sauna, zwembad, lekker uit eten geweest enz...
Maar toch tussendoor ook denkend dat het vandaag allemaal weer werkelijkheid is. Iedereen vandaag weer naar werk en school. En in mijn achterhoofd speelde ook dat ik nog huiswerk had liggen van mijn quiltgroepje. Dus wanneer ieder iets voor zich zelf deed hoefde ik me niet schuldig te voelen om met mijn meegebrachte bak met stofjes en benodigdheden te gaan zitten. En ook nog best wel wat kunnen doen.

Vandaag alles weer opruimen en dan nu even genieten van een bakje thee. Maar even mijn quiltbak erbij pakken om weer wat te gaan doen.

Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten