dinsdag 30 april 2013


Woensdag 12 december

12-12-'12 een bijzondere datum. Stel je bent jarig en je wordt vandaag 12, je gaat misschien trouwen op deze speciale datum, of je krijgt een kindje op deze dag. Ieder zijn moment op deze bijzondere dag van het jaar. En voor mij....... het is zover, mijn kerstkleedje ligt op tafel. Althans net lag het er nog. Boy onze jonge, bruine labrador pup vind alles wat anders is ook ontzettend leuk. Hij is er dan vandaag ook al een paar keer mee vandoor gegaan. Nu heb ik er een paar kaarsjes opgezet, zou dit hem tegenhouden? Ik vrees het ergste.
 Net als onze kerstboom, die ook al aantal keren is aangevallen. Ballen uit de boom, lichtjes er letterlijk uitgevreten, zodat geen enkel lampje het meer deed. Dus wij met kerstboom en alles in de weer om die op hoger tafeltje te zetten. Moest er natuurlijk een stuk uit de top anders paste de piek niet meer. Kerstboom uit zijn verband geknipt, weer opgelost door hem te plakken. Ja wij hebben een gewonde kerstboom in de kamer.


Allemaal al avonturen voor de kerst. En nu duurt het nog 2 weken, wat zou er allemaal nog meer gaan gebeuren.....???





Over mijn quiltwerkjes de volgende keer meer.......
 Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten