dinsdag 30 april 2013

Mijn Tsjechisch avontuur





16 december
Afgelopen zomer zijn  we naar Tsjechië geweest op vakantie. Met onze beide dochters in onze megakoepeltent die ooit voor 6 personen was aangeschaft. Maar ja kleine kinderen worden groot, dus niet iedereen gaat meer mee. We hebben heerlijk genoten van de gastvrijheid die wij mochten ontvangen van de eigenaars van camping Pappillon. Ben je benieuwd, klik dan op de volgende link www.papillonvakanties.nl

Maar natuurlijk moest ik iets mee hebben om te "pielen". Ik had van te voren heel veel kartonnen malletjes geknipt met daarom heen alvast de vrolijke batik stofjes gelijmd. Voor de tent, in de tent heb ik hier velen aan elkaar genaaid.











Na er ongeveer 50 bloemetjes van te hebben gemaakt. Heb ik deze allemaal weer aan elkaar genaaid tot één grote lap. Nu herken je hier misschien ook wel mijn logo in.                                            
En dan, ja wat doe je er dan mee???? Ik heb op marktplaats een voetenbankje op de kop getikt. Deze heb ik gepimpt met mijn eigen gemaakte lap. En zie hier...... Mijn Tsjechisch avontuur wat nu staat te pronken in mijn "frutsel" hoekje.

Over mijn  

quiltwerkjes de volgende keer meer.......
 Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten