dinsdag 30 april 2013

Donderdag 29 november


Help.... de griep heeft me enigzins te pakken!!! Dit past me natuurlijk niet want ik moet nog druk met suprises in de weer voor zaterdag. Wij vieren dan al sinterklaas, dus nog weinig tijd. Gedicht zal het probleem niet zijn, altijd leuk om te doen en de dingen te benoemen die het afgelopen jaar zijn beleefd. Wij vieren het traditioneel, lootjes getrokken, suprise/gedicht verplicht en natuurlijk met een hapje en een drankje. Nu zijn de boodschappen gelukkig in huis dus dat scheelt alweer een hoop stress.
Maar er zitten toch ook een paar kleine voordelen aan dat grieperig zijn. Ik heb me vanmiddag lekker genesteld in mijn hoekje en ben even aan de slag geweest met mijn kerstquiltje. En zowaar het begint er uit te zien als een ster.
Nog één puntje te gaan, dus snel terug in mijn hoekje. Daar voel ik me nu het meest op zijn plek. Ik zal dan eens gaan broeden over welke suprise ik zal gaan maken. Dit zal mijn invulling voor de avond wel worden....
Over mijn quiltwerkjes de volgende keer meer.......
 Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten