dinsdag 30 april 2013

zondag 25 november 2012

Vandaag de stoute schoenen dan eindelijk aangetrokken en mijn eigen weblog begonnen.
Al enige tijd ben ik druk in de weer met lapjes. Het ene lapje nog fleuriger en kleuriger dan de andere en voor dat ik het wist had ik een aardig vooraadje aangelegd. Nu blijft het niet bij het verzamelen van die lapjes maar ik doe er ook wat mee, inmiddels heb ik een aantal projecten lopen die zeker de komende periode op mijn weblog voorbij komen. Even kort, mijn gepimpte voetenbankje die bijna klaar is. Een kussen dat ik aan het doorpitten ben, dus ook afwerkingsfase. Een 3D project dat even op een laag pitje staat. Mijn sampler van de cursus en als laatste nog mijn kerstkleedje. Deze zal ik de komende week met foto op mijn blog plaatsen.
Ook mijn woonomgeving moest er de afgelopen periode aan geloven. Andere opstelling waardoor ik een eigen "crea" hoekje heb gekregen. Lekkere relaxstoel, lamp van ene dochter haar kamer gevorderd en tafeltje van de andere dochter (die deze overigens op korte termijjn terug wil) bij deze beloofd! Kijk zelf, alleen mijn kopje thee ontbreekt er nog aan.
Ik nestel me nu snel weer in  mijn hoekje om verder te werken aan mijn kerstkleedje.
Over mijn quiltwerkjes de volgende keer meer.......


Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten