dinsdag 30 april 2013


Zondag 2 december


Na vrijdag een dag ziek onder de wol te hebben gelegen gisteren naar de quiltcursus geweest in Sebaldeburen. Met een flinke dosis Ibuprofen in mijn lijf moest het toch gaan lukken. Tenslotte was het lesgeld voldaan, alle stofjes waren aangeschaft en riepen om van de stapel te mogen komen. Met tien vrouwen heb ik dan ook een geweldige dag gehad. Het begin van mijn Costa Rica quilt is een feit. De eerste 3 punten van mijn wiel zijn gemaakt. Dat is het begin, hier zal ik eerst 18 van in totaal moeten maken.

Middags half 4 in de auto richting huis. Onder het rijden mijn sinterklaas gedicht bedacht en thuis snel opgeschreven. Wij vierden namelijk pakjesavond. Ik ben gruwelijk verwend want kreeg een quilterslineaal en een super grote quiltersring, waar ik straks mijn Costa Rica Quilt in door kan pitten. Zover is het echter nog lang niet.... Overigens een prachtig suprise, helemaal in stijl.



En wat doen we vandaag???? Huis luchten, van zo'n gourmette lucht word je toch echt niet vrolijk. Straks even met de hond zelf luchten en natuurlijk nog even kijken of ik nog een puntje kan maken....
Over mijn quiltwerkjes de volgende keer meer.......
 Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten