dinsdag 30 april 2013

Druk, druk, druk......

11 april
Het was wel even heel rustig op mijn weblog maar hier in huis is het topdrukte. De kogel is namelijk door de kerk, we gaan in de meivakantie verhuizen naar Ameland. Hier komt toch wel heel veel voor kijken maar we hebben er ontzettend veel zin in. We hopen dan dat nu echt het voorjaar gaat beginnen en er ook nog eens een fantastische zomer achter aan komt.
Maar ook met quilten heb ik niet stil gezeten. Tussen de bedrijven door blijf ik toch bezig. Zo heb ik aan mijn hartjes gewerkt die iedereen in januari een liefdevol 2013 wensten.

En dit is dan het resultaat geworden. Straks hang ik ze in het nieuwe huis voor het achterraam.

En dan natuurlijk nog druk met mijn gekleurde quilt waarvoor nog een rand moest worden gemaakt.

Dit gaat het worden, een ontzettend leuk werkje om tussendoor te maken. Mijn oudste zoon heeft het even voor mij uitgerekend dat het mooi gaat uitkomen.

Natuurlijk moet dit tussen de bedrijven door wel doorgaan want ook hier heb ik al een plekje voor bedacht in het nieuwe huis. Maar of dit allemaal lukt voor de meivakantie? Nog maar even doorzetten dus.


Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten