dinsdag 30 april 2013





Zondag 9 december

Zaterdag naar de quilt kerstmarkt geweest en gezocht en gezocht naar het juiste achtergrond lapje voor mijn kerstkleedje. Helaas ging dit niet lukken. Wel allemaal andere leuke lapjes natuurlijk. Mijn jongste dochter en mijn zus waren mee, oooo wat moesten we ons weer inhouden, alles was natuurlijk heel erg leuk. Op zo'n moment komt de  hebzucht toch wel erg om de hoek kijken, maar we konden ons redelijk inhouden. Mede kwam dit omdat we hoorden dat er in januari weer wat gepland stond. Wie houdt wie voor de gek......
Uiteindelijk middags toch nog een leuk lapje gevonden bij de stoffenwinkel wat erg bij mijn kerstster past. Allemaal kleine sterretjes bij de grote ster.
En wat doe je dan op de natte zondagmiddag.... De kerstboom versieren!! Gelijk brengt dit een warme sfeer met zich mee. Wat extra lichtjes aan, laat nu de feestdagen maar komen.
Nog even de laatste hand gelegd aan het kleedje, maar nog niet helemaal klaar, dus dit krijgt de komende dagen vervolg. Nog even wachten voor je het eindresultaat kan bewonderen.
Over mijn quiltwerkjes de volgende keer meer.......
 Groetjes Geartsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten