dinsdag 30 april 2013

Valentijnsdag

14 februari
Geen ontbijt op bed of rode rozen maar heerlijk een dagje er op uit geweest. Niet met mijn lief, nee....met mijn zus een dagje naar de handwerkbeurs in Zwolle. Genieten van alle prachtige lapjes en hebbedingetjes. Ik heb me gestort op de rode en roze lapjes en dit waren er veel. 

Ze passen mooi bij de verzameling die ik al had. Nu zou ik kunnen gaan beginnen.

Hé wat doen nu die 2 afwijkende lapjes er bij? En dan ook nog bruin...................

Heb je al een idee? Kijk eens goed.


Dit zal het gaan worden, een klosjes quilt. Allemaal rode/roze klosjes. Eerst zullen er dus heel veel klosjes moeten worden gestempeld en geknipt en dan kan het beginnen.
Van mijn zus heb ik alvast een verjaardagscadeau gekregen. Hier zal ik al mijn gemaakte klosjes in kunnen opbergen tot dat ik ze in elkaar zet tot een quilt.

Wat een heerlijke dag! Hier kon geen bos rozen tegen op. En wat hebben we veel gelachen en gezien. Zelfs een wandelende breitafel.

Nu alle spullen inpakken en dan morgen heerlijk een weekje Ameland.
Groetjes Geartsje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten